sobota, 28 czerwca 2014

Zaanlander 3-letni (Ser holenderski długo - dojrzewający)



Zaanlander 3-letni  (Ser holenderski długo-dojrzewający)


Zapraszam na degustację pysznego sera prosto z Holandii.
Zaanlander, wiek 3 lata, długo-dojrzewający, bardzo bogaty, kremowy smak. 
Powstały z mleka krowiego. Dobrze smakuje z kremem balsamicznym, a przyjemność delektowania się jego smakiem podkreśli kieliszek wina Porto, ja jednak wymienione wino zastąpiłam bardzo dobrym winem wytrawnym Château La Tulipe De La Garde Bordeaux Supérieur rocznik 2011 i chcę powiedzieć, że te dwa produkty, wykwintny ser i dobre czerwone wytrawne wino przeniosły mnie na tę chwilę do krainy szczęśliwości. Smakowanie dobrych produktów to dla mojego podniebienia raj, czego i innym życzę - dostępu do tych wspaniałości jak i ich smakowania.






Ser Old Amsterdam prezentuję tutaj.



Smacznego!

2 komentarze:

  1. Właśnie kupiłem w Albert Heim 12 euro za kilo i rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny sklep, różnorodność z dużą gamą serów. Choć wole małe, tylko z serami,to jest TO ! Cudo.
      Pozdrawiam.

      Usuń

  Ostrygi urodzinowe!   Ostrygi normandzkie (Nr 2), najpopularniejsza wersja konsumcji zaraz po otwarciu to skropienie ich sokiem ze świeżej...