sobota, 5 stycznia 2013

Pizza na nieco grubszym ciescie

Pizza na nieco grubszym ciescie 

Polecam pizze w odslonie innej niz poprzednia, rowniez z pieczarkami i mozzarella z dodatkiem swiezego szpinaku i czarnych oliwek.
Baza ciasta jest taka sama jak ta, ktora przedstawilam juz na swoim blogu, z ta roznica, ze pozwalamy na wyrosniecie i nie rozciagamy na cienko naszego ciasta. Powinno ono byc pulchne. Choc ja sama nie jestem fanka takich puchatych ciast przyznaje, ze to danie mnie mile zaskoczylo jak i moich mlodszych domownikow :)

Do naszej pizzy potrzebujemy nastepujace skladniki:
  • mozarella 400 g (na wage)
  • pieczarki okolo 200 g
  • szpinak - garsc swiezych lisci
  • czarne oliwki - jedna garsc
Proporcje na ciasto podalam w poprzednim przepisie na pizze, takze sos do pizzy jest w tym przypadku niezmienny.

Na rozsmarowane ciasto najpierw oliwa a potem sosem ukladamy starty na tarce ser mozzarella . Nastepnie ukladamy pokrojone w plastry pieczarki, liscie szpinaku i oliwki, Na koniec posypujemy jeszcze przyprawa oregano.

Pieczemy w 200 stopniach okolo 20 minut.


 Smacznego.

5 komentarzy:

  1. O rany, wygląda BARDZO smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. MNiammmm!
    Pyszna na drugie śniadanie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Grubsze ciasto jest super! Ja zawsze, gdy jestem w pizzerii (np. ostatnio w Dominium), to wybieram pizzę z grubszym ciastem. Jeśli ciasto jest OK, to mega wpływa na smak całego dania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Maciek - to prawda, że w Dominium pizza jest naprawdę niezła, ale jednak nie ma to, jak samemu sobie upiec. Nawet, gdy nie jest z profesjonalnego pieca, to i tak smakuje przede wszystkim kawał serca włożony w ciasto :)

    Praliné, dzięki za świetny przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dziękuje za miły komentarz :)

      Usuń